Reumatologija i imunologija

Reumatologija i klinička imunologija su grane interne medicine koje se bave proučavanjem, dijagnosticiranjem i liječenjem reumatskih bolesti. Broj oboljelih od reumatskih bolesti je u porastu. Najčešće je riječ o kroničnim bolestima koje uz lokomotorni sustav zahvaćaju i unutarnje organe. Reumatske bolesti su najčešći pojedinačni uzrok tjelesnog oštećenja i invaliditeta.

Najčešći poremećaji koji su predmet interesa reumatologa i kliničkog imunologa u svakodnevnoj praksi su: reumatoidni artritis, seronegativni spondiloartritisi, psorijatični artritisi, sustavni eritemski lupus, sustavna skleroza, Sjogren sindrom, dermatomiozitis i polimiozitis, nediferencirana bolest vezivnog tkiva, vaskulitisi, sarkoidoza, imunodeficijencije i poremećaj sustava komplementa,. Najčešći razlog upućivanja bolesnika na obradu u reumatološko-imunološke ambulante su bolovi u zglobovima nejasne geneze.

Suradnik poliklinike Futura na području reumatologije i imunologije je dr. Dubravka Bosnić koju s razlogom nazivaju hrvatskim dr. Houseom.

Naše usluge

Pregled reumatologa i kliničkog imunologa
dr. Dubravka Bosnić

Pregled reumatologa i kliničkog imunologa

Pregled reumatologa i kliničkog imunologa uključuje: uzimanje anamnestičkih podataka te se vrši klinički pregled pacijenta. Prema procijeni liječnika dalje se može zahtijevati dodatna obrada: laboratorijske pretrage, radiološke pretrage (u prvom redu ultrazvuk lokomotornog sustava i magnetska rezonanca) i rijetko histološko-citološke pretrage.
Nakon postavljanja dijagnoze provodi se medikamentno i funkcionalno liječenje.

Rezervirajte online.
Jednostavno, brzo i sigurno.